I dok Volkswagen grupacija gura Bugatti pod okrilje inovativnog Rimca i električnih super automobila, benzin dalje kola automobilima ove slavne manufakture. S Chironom su pokazali kako spojiti luksuz i brutalne performance, a posljednjim konceptom pretvorili su ta isti automobil u pojavu bez premca, kako estetski tako i performansama.
Što bi se dogodilo da Chirona ogulite do najosnovnijih dijelova te na takvu bazu nadogradite sve znanje o trkaćim automobilima? Bugatti Bolide je odgovor na pitanje: “A što ako bi??”
Ekipa iz Molsheima predstavila je najekstremniji Bugatti svih vremena: Bugatti Bolide. Ovdje se doslovno radi o bolidu kod kojeg je odnos mase i snage u omjeru od 0.67 kg/KS! Jasno je da tu nema masivnih baterija, niti se radi o električnom monstrumu. Ovdje su se držali fosilnih goriva kao izvora energije.
Motor je dobro poznati 8.0 litreni W16 benzinac koji razvija 1850 KS te isto toliko momenta. Tolika se snaga nosi s vozilom ukupne mase 1.240 kg. To je skinutih 635 kg s Chirona. Misija za koju bi mnogi pomislili da je nemoguća.
Izračunate brojke su fascinantne. Od 1492 KS po toni Bugattija do predviđene najveće brzine od 527,4 km/h. Očaravajuće je vrijeme ubrzanja od 0 do 500 km/h: 20.16 sekundi. Do 100 km/h stiže za 2.17 s. Vrijeme kruga po Nordschleifeu od 5:23:10, a u Le Mansu 3:07:10. Kalkulirana maksimalna brzina iznosit će 527.4 km/h.
„Ovo je prvi put da je moj tim imao slobodu dizajnirati apsolutno minimalistički koncept oko W16 motora. Rezultat su najprovokativnije proporcije modernog Bugattija i destilirana kvintesencija našeg dizajnerskog etosa Bugattija, Forma slijedi performanse. Njegove dramatične proporcije rezultat su povoljne ukupne visine od samo 995 mm. ” Achim Anscheidt, direktor dizajna
Bugatti Bolide dokaz je da motori s unutarnjim izgaranjem još nisu rekli sve. Istinski bolid odlična je demonstracija znanja i sposobnosti ovog proizvođača legendi na kotačima.