Bugattijev LVN snažno je inspiriran ekskluzivnim Bugattijevim modelom Type 57SC Atlantic. Između između 1936. i 1938. godine u Molsheimu su izrađena ukupno četiri automobila, temeljena na konceptu Aérolithe coupé koji je dizajnirao Jean Bugatti.
Drugi Type 57SC Atlantic, izrađen 1937. godine, dobio je nadimak ‘La Voiture Noire’ (crni automobil) zbog svog prepoznatljivog potpuno crnog završnog sloja. Nikad nije registriran na vlasnika, već ga je Jean Bugatti navodno koristio kao svoj osobni automobil. Vozilo je misteriozno nestalo 1940. iz vlaka koji je iz Bugattijeve tvornice u Molsheimu vozio prema Bordeauxu; ako ga ikad pronađu, bit će to sigurno najvrjedniji automobil na svijetu.
Zasnovan na Chironu, LVN je najnoviji Bugatti nakon Diva 2018. i Centodiecija 2020. Bugatti želi naglasiti da ovi ograničeni modeli nisu samo rekonstruirani Chironi i da je svaki od njih “vrlo različit hipersportski automobil”.
Na primjer, LVN je dizajniran da bude “moderni grand-tourer” kojem je međuosovinski razmak produžen za 250 mm u odnosu na standardni Chiron, dok mu je tijelo duže za ukupno 450 mm. Izduženi proporcije omogućuju automobilu da ima nešto duži nos od Chirona, što dodatno podsjeća na prethodnika iz tridesetih godina prošlog stoljeća.
LVN se i dalje može pohvaliti središnje postavljenim motorom, Bugattijevim čudovišnim 8-litrenim W16 quad-turbo motorom s 1480 konjskih snaga. Takva snaga jamči maksimalnu brzinu od 420 km na sat i ubrzanje do stotke za 2,4 sekunde. Razvijajući 197 konjskih snaga, originalni Type 57 SC Atlantic bio je najsnažniji stroj svog vremena, a ali je ipak proizvodio samo 13 posto izlazne snage svog potomka.
“Proizvodnja automobila male serije veliki je izazov, čak i za ekskluzivnog proizvođača kao što je Bugatti. Naši kupci s pravom očekuju vrlo visoku kvalitetu”, kaže Bugattijev šef proizvodnje Pierre Rommelfanger. Više o automobilu možete pronaći na stranici proizvođača.