Guess i zaklada Get In Touch u borbi protiv raka grudi

Tekst: Josip Cerovec
Fotografije: Guess

Šestu godinu zaredom Guess satovi podržavaju zakladu Get In Touch koja se globalno posvetila educiranju i povećanju svjesnosti o prisutnosti raka grudi

GUESS satovi slave svoju kontinuiranu potporu u križarskom ratu protiv raka grudi. Pomažući Get In Touch, strastvenu i neprofitnu fondaciju omogućavaju lakši pristup besplatnim informacijama koje će omogućiti da zdravlje grudi postane jednostavno, prikladno i rutinsko.

guess logo

Get In Touch Foundation

Zaklada Get In Touch u partnerstvu s timom medicinskih stručnjaka razvila je Daisy Wheel ™ 2004. godine nakon dijagnoze osnivačice Mary Ann Wasil. Ona je željela da svima budu važne informacije dostupne te da nauče jednostavnim samopregledom detektirati potencijalnu opasnost. Program je potpuno besplatan za medicinske sestre i zdravstvene pedagoge koji ga provode u školama. Do danas ga je odslušalo preko milijun učenika u svih 50 američkih država i 34 zemlje svijeta.

guess sparkling
Guess 2019. Limited Edition Sparkling Pink

Zaklada Get In Touch prepoznala je potrebu za učinkovitijim dosezanjem većeg broja ljudi te pokrenula mobilnu aplikaciju Daisy Wheel koja educira o tome kako pravilno obavljati samopreglede dojke zajedno s kalendarom sinkronizacija za redovne podsjetnike za samopregled dojki. Aplikacija je dostupna na 9 različitih jezika te za Apple i za Android uređaje.

daisy wheel app 2
Aplikacija Daisy Wheel dostupna je na devet jezika

Kako bi pomogli zakladu i njenu plemenitu inicijativu GUESS satovi svake godine dizajniraju sat iz Sparkling Pink kolekcije od čije se prodaje dio zarade donira. Za ovu je godinu predstavljen sat nastao u suradnji s predsjednicom zaklade, Betsy Nilan. Radi se o limitiranoj ediciji podebljanog pozlaćenog kućišta oplemenjenog kristalima i nadopunjenog elegantnim i sportskim ružičastim silikonskim remenom.

 

SPARKLING PINK WATCH GUESS WATCHES

 

„Spajanje mode s filantropijom glavna je vrijednost za GUESS satove. Uzbuđeni smo što smo predan partner zaklade Get In Touch i u potpunosti podržavamo važnost obrazovanja i osnaživanja žena na globalnoj razini “, Annie Santo, VP Global Marketing GUESS satovi.

Guess 2019. Limited Edition Sparkling Pink sat dostupan je i na satovi.com

 

Kategorije: Brandovi, Guess, Noviteti