Krajem lipnja više od 400 brodova pojavilo se na regati Bol d’Or Mirabaud, već 82. po redu. Riječ je tu, dakako, o najvećoj svjetskoj utrci na slatkim vodama, koja se jedri s kraja na kraj Ženevskog jezera, od Ženeve do Le Bouvereta i natrag, po 123 km (odnosno 65,4 nautičkih milja) dugoj ruti s promjenjivim vjetrovima i ponekad vrlo nemirnom jezerskom vodom. Prva je odvožena 1939. godina. pred sam početak Drugog svjetskog rata, a uredno je vožena i tijekom cijelog trajanja najvećeg svjetskog vojnog sukoba… Zapravo je otkazana samo jednom, i to lani, zbog kovid pandemije. Hublot je na toj utrci službeni mjeritelj vremena od 2013., a urarski novitet koji je pokazao na ovogodišnjoj utrci šesti je sat izrađen njoj u počast.
Blistavi trupovi jahti koje sijeku plavu vodu Ženevskog jezera nadahnuli su, kako kažu u Hublotu, njihove kućne dizajnere da stvore sjajnu kombinaciju sive, mat crne i tamnoplave boje koje se lijepo prelijevaju duž cijelog brojčanika, kućišta i remena. Istodobno sportski i elegantan, ovaj sat čini se posve podobnim i za vožnju u nekom finom sportskom autu i za nošenje po gradu, pa i za kakvu mirniju plovidbu s obzirom na to da mu je vodootpornost deklarirana na svega 5 ATM.
Sat pokreće kućni automatski kronografski mehanizam Caliber HUB1143 sa 42 sata rezerve snage, što je u ovom slučaju više no dovoljno da skriven negdje na brodu bez navijanja odradi cijelu regatu Bol d’Or Mirabaud čak i kad nema vjetra, jer dosad najlošije vrijeme koje je zabilježeno na njoj 34 sata i 54 minute. Sam kalibar je uz to i djelomično vidljiv kroz tamnoplavo staklo na poleđini kućišta, odnosno kroz njegov gornji prozirni dio koji ima oblik Ženevskog jezera.
Novi sat, zanimljivo je, prvi je Hublotov Bol d’Or kronograf koji nije limitiran (njegovi prethodnici bili su proizvedeni u 76, 77, 78, 79, i 80 primjeraka, sukladno tomu koji je redni broju imala utrka u godini u kojoj su lansirani). Hublot je uz to 82. regatu iskoristio za još jednu promociju, pa je sat osim na utrku došao i u nedugo prije nje temeljito preuređeni i ponovno otvoreni restoran Le Floris u Ženevi nedalekom Anièresu da tamo ovjenča početak suradnje njegovog novog voditelja, chefa Jean-Ederna Hurstela i Hublota.
Inače, prije no što je 2018. otvorio vlastit restoran Eden u Parizu, Hurstel je radio i pod kapom takvih majstora kao što su Alain Senderens, Alain Ducasse, Alain Passard i Gordon Ramsay, a na početku karijere, od 1996. do 1998. u ženevskom Le Parc des Eaux-Vives šegrtovao je baš kod Claudea Legrasa, kuhara koji je do nedavnog umirovljenja pune 23 godine vodio Le Floris i donio mu dvije Michelinove zvjezdice.
Hurstelova avantura u Le Florisu je tek započela, baš kao i njegova suradnja s Hublotom, a atraktivni sat koji ju je na slavnoj regati najavio u međuvremenu je “doplovio” i na naslovnici naše tiskane inačice, magazina onTIME, čije se ljetno izdanje upravo nalazi na kioscima kao prilog Auto kluba, najstarijeg i najutjecajnijeg domaćeg auto-moto časopisa… A na putu je i do ponajboljih butika tvrtke Krona, Hublotovog pouzdanog zastupnika u Hrvatskoj…
Hublot Classic Fusion Chronograph Bol d’Or Mirabaud
Referenca: 521.CM.7070.NR.BOM
Kućište: polirana crna keramika sa satenskom završnom obradom i detaljima od plave kompozitne smole i gume te lunetom od istog materijala pričvršćenom na kućište sa šest vijaka od titanija; promjer: 45 mm; debljina: 13,05 mm
Staklo: antireflektirajuće tretirani safirni kristal
Brojčanik: sivi čelik sa satenskom završnom obradom i ugraviranim efektom sunčevih zraka; udubljeni podbrojčanici tamnoplave površine s ugraviranim efektom koncentričnih krugova na pozicijama 3 i 9 sati; prozor za datum na poziciji 6 sati; kazaljke, satni i minutni markeri obloženi rodijem
Mehanizam: kućni automatski kronografski mehanizam Caliber HUB1143 (sastavljen od 280 dijelova) koji radi na frekvenciji od 28.800 otkucaja po satu (4Hz) te ima 59 dragulja i 42 sata rezerve snage; djelimice vidljiv kroz prozirne dijelove stražnjeg u plavu boju obojenog stakla na kojem je otisnut i logotip utrke Bol d’Or Mirabaud
Vodootpornost: do 50 metara dubine
Remen: od sivog sintetičkog platna s podstavom od plave gume, prošiven plavim koncem, s preklopnom kopčom od nehrđajućeg čelika s crnim PVD premazom
CIJENA: 98.000 KUNA