Japansko slavlje za Grand Seiko i Nissan GTR-a

Tekst: Igor Sertić
Fotografije: Grand Seiko, Nissan

20 godina Spring Drive mehanizma te 50 godina NISSANA GT-R u zajedničkoj proslavi uz limitiranu ediciju Grand Seika, SBGC229


Sportska kolekcija Grand Seika bogatija je za ekskluzivan model kojim je odana posveta japanskoj auto legendi, Nissanovom GT-R modelu čija je priča započela 1969. Skyline 2000 GT-R bio je preteča današnjeg aktualnog GT-R-a koji je postavio neke nove standarde u klasi sportskih automobila. Najnaprednija tehnologija u kombinaciji s japanskom vještinom zajednička je za ova oba proizvoda koji se samo vrhunskim uradcima mogu probijati i potvrđivati na tržištu.

Sportska kolekcija Grand Seika bogatija je za ekskluzivan model kojim je odana posveta japanskoj auto legendi, Nissanovom GT-R modelu čija je priča započela 1969. Skyline 2000 GT-R bio je preteča današnjeg aktualnog GT-R-a
Grand Seiko koji preciznošću nadmašuje klasične kronografe. U ovom slučaju ona iznosi točnost od ±0.5 sekundi na dan, puno više nego što pred kronografe postavlja COSC certifikat

Dizajn sata inspiriran je GT-R plavom bojom, među auto entuzijastima poznatom kao “Bayside blue”. Prisutna je kroz vanjski dio keramičkog kućišta sata dok je unutarnji dio u titanu, visoko otpornom na grebanje. Ovo nije mali sat i promjerom kućišta od 46.4 mm neće biti za svaku ruku. Spring Drive mehanizam, po mnogima idealna kombinacija svijeta kvarca i mehanike osigurava točnost od ±0.5 sekundi na dan, tj. ±10 sekundi na mjesec! Magnetska otpornost mu iznosi 4,800 A/m. Mehanizam je ugledao serijsku proizvodnju prije 20 godina nakon razvoja koji je trajao isto toliko. Obljetnički je model prepoznatljiv po remenu u bijeloj krokodilskoj koži uz plavi proštepani konac.

Teško dobavljiv model krije se pod referencom SBGC229. Proizvest će svega 200 komada, a preporučena cijena za europsko tržište iznosi 21.600 EUR.
Filigranski uradak vidljiv kroz safirno staklo, a zlatni logo GT-R detektira obljetnički model u limitiranoj ediciji od 200 komada

Vodonepropustan je do 100 m, a sa stražnje strane kroz safirno staklo vidljiv je kompletan mehanizam te 18 karatni zlatni oscilirajući uteg s logom GT-R-a. Štoperica mjeri do 12 sati. Grand Seiko je dugo bio rezerviran za japansko tržište, no unazad nekoliko godina predstavljen je i ostatku svijeta. Mnogima je teško povezivati Grand Seiko sa svijetom luksuznih satova čije cijene često prelaze iznose od 10.000 EUR, no radi se o satovima koji u mnogim detaljima nadilaze konkurenciju. Teško dobavljiv model krije se pod referencom SBGC229. Proizvest će svega 200 komada, a preporučena cijena za europsko tržište iznosi 21.600 EUR.

Dizajn sata inspiriran je GT-R plavom bojom, među auto entuzijastima poznatom kao “Bayside blue”. Prisutna je kroz vanjski dio keramičkog kućišta sata dok je unutarnji dio u titanu, visoko otpornom na grebanje
Vanjski dio kućišta u plavoj je keramici dok drugi dio čini titan. Kombinacija naprednih materijala uz klasičnu narukvicu od krokodilske kože pobojane u bijelo

Kada su luksuzni satovi u pitanju nije lako biti skupi Japanac u društvu Švicaraca. Također, kada su vrhunski sportski automobili u pitanju nije lako biti Japanac u društvu Nijemaca i Talijana. I Grand Seiko i Nissan višestruko se moraju dokazivati kako bi opravdali cijenu, a ovim modelima svakako to i čine.

Spring Drive 20th & NISSAN GT-R 50th Anniversary Limited Edition SBGC229

Spring Drive Chronograph GMT 9R96

Mehanizam: automatski

Rezerva snage: 72 sata

Točnost: ±0.5 sekudi po danu (±10 sekundi po mjesecu)

Funkcije: pokazivač rezerve snage, GMT, kronograf do 12 sati

Broj rubina: 50

Kućište: titan-keramika, safirno staklo obostrano, antireflektirajući premaz

Vodonepropusnost: 10 bar/100 m

Magnetska otpornost: 4,800 A/m

Promjer: 46.4mm,  debljina: 16.2mm

Remen od krokodilske kože

Limitirana edicija 200 komada

Preporučena cijena: 21,600 EUR