Moto Guzzi V7 III Carbon – najpoželjniji tvornički modificirani motocikl

Tekst: Josip Horvat
Fotografije: Moto Guzzi

Poboljšati Moto Guzzi nikad nije lagan zadatak, no majstori iz Mandella Del Laria to su uspješno odradili na svom najprodavanijem modelu, koji uz tri standardne verzije sad ima i atraktivno limitirano custom izdanje

Izrađen u ograničenoj, numeriranoj seriji, Moto Guzzi V7 III Carbon prati tradiciju ograničenih serija modela V7, odajući pritom počast i kućnom dizajnerskom nasljeđu i custom kulturi koju interpretaciju na sebi svojstven, originalan način. Izvorni V7 stil spaja s prestižnim, suvremenim i kvalitetnim detaljima od karbonskih vlakana poput skraćenih, uskih blatobrana i bočnih oplata koji dodatno ističu snažan karakter najprodavanijeg Moto Guzzi modela.

Moto Guzzi V7 III Carbon

Serijski broj vozila napisan je na pločici koja se nalazi na upravljaču, a V7 III Carbon stiže u limitiranoj seriji od svega 1921 primjerka, čime se, dakako, htjelo još jednom jasno podsjetiti na godinu u kojoj je osnovan Moto Guzzi.

Moto Guzzi V7 III Carbon ima u potpunosti crni mat izgled koji naglašava crvene detalje poput Brembo prednjih kočnih kliješta, logotipa na bočnoj oplati i orla na spremniku goriva. Ističe se također i finom završnom obradom crvenih poklopaca glava ventila.

Moto Guzzi V7 III Carbon

Sjedalo, jedinstveno za ovaj model, od alkantare koja odbija vodu, idealno je za vanjsku upotrebu i dobro odolijeva  svim vremenskim uvjetima. Prošiv sjedala u crvenoj boji popularna je stilska inspiracija koju cijene svi koji imaju oko za fine detalje. Kojima ovaj model doista obiluje, od čepa spremnika goriva s bravom izrađenim od crno eloksiranog glodanog aluminija do okvira prednjeg svjetla koji je također crn kao i zaštita usisnog koljena.

Moto Guzzi V7 III Carbon

A ispod efektne Carbon šminke krije se, dakako, sve što nude i svi ostali “obični” pripadnici treće generacije popularnog retro modela (već dobro poznate uobičajene verzije – Stone s lijevanim naplacima, Special s više kromiranih detalja i sportskiji Racer, koji straga ima i u potpunosti podesivi Öhlins).

U odnosu na prethodnu generaciju V2 agregat od 744 kubična centimetra pretrpio je brojne promjene iznutra, a uz to je dobio i masivniji ispušni sustav, sve to kako bi zadovoljio Euro 4 normu, a usput i ojačao sa 48 na 52 konjske snage. Uz to, promijenjene su kote ciklistike, okvir je bitno čvršći, a novi su i Kayaba amortizeri.

Moto Guzzi V7 III Carbon

Sjedi se i dalje 770 milimetara od tla, kao i u drugoj generaciji, što i novi V7 čini prijateljski nastrojenim prema vozačima nižeg rasta i onima koji tek započinju motociklističku karijeru. Potonji će sigurno znati cijeniti i pouzdani Continentalov dvokanalni ABS kočioni sustav s Motto Guzzijevim MGTC sustavom kontrole proklizavanja, koji svima garantira visoku sigurnost i užitak u vožnji motociklom tako lijepo nalik kultnom originalu kojeg je 1971. dizajnirao veliki Lino Tonti.

Moto Guzzi V7 III Carbon

Moto Guzzi V7 III Carbon

Obujam 744 ccm

Provrt 80 mm

Hod 74 mm

Razvod 2 ventila s aluminijskim podizačima i klackalicama

Najveća snaga 38 kW (52 KS) pri 6200 o/min

Najveći moment na radilici 60 Nm pri 4900 o/min

Ispušni sustav Trostazni katalizator s dvije lambda sonde

Hlađenje Zrakom

Okvir Dvostruki cjevasti okvir od čelika s rastavljivim elementima

Međuosovinski razmak 1445 mm

Predtrag 106 mm

Kut prednje vilice 26,4°

Prednji ovjes Ø 40 mm hidraulična teleskopska vilica, Hod: 130 mm

Stražnji ovjes Lijevana stražnja vilica od aluminijske legure sa 2 amortizera podesive prednapregnutosti opruge, Hod: 93 mm (80 mm hod amortizera)

Prednja kočnica Ø 320 mm plivajući diskovi od nehrđajućeg čelika, Brembo kočna kliješta sa 4 nasuprotna klipa

Stražnja kočnica Ø 260 mm, disk od nehrđajućeg čelika, plivajuća kočna kliješta sa dva klipa

Prednji kotač 18″ od aluminijske legure 100/90

Stražnji kotač 17″ od aluminijske legure 130/80

Visina sjedala 770 mm

Dužina 2.185 mm

Visina 1.100 mm

Najniža točka vozila 150 mm

Kapacitet spremnika goriva 21 litra (uključujući 4 litre rezerve)

Masa 189 kg

Masa sa svim tekućinama 209 kg

Potrošnja (WMTC ciklus) 5.5 l/100 km

Emisija CO2 (WMTC ciklus) 128 g/km