Izrađen u ograničenoj, numeriranoj seriji, Moto Guzzi V7 III Carbon prati tradiciju ograničenih serija modela V7, odajući pritom počast i kućnom dizajnerskom nasljeđu i custom kulturi koju interpretaciju na sebi svojstven, originalan način. Izvorni V7 stil spaja s prestižnim, suvremenim i kvalitetnim detaljima od karbonskih vlakana poput skraćenih, uskih blatobrana i bočnih oplata koji dodatno ističu snažan karakter najprodavanijeg Moto Guzzi modela.
Serijski broj vozila napisan je na pločici koja se nalazi na upravljaču, a V7 III Carbon stiže u limitiranoj seriji od svega 1921 primjerka, čime se, dakako, htjelo još jednom jasno podsjetiti na godinu u kojoj je osnovan Moto Guzzi.
Moto Guzzi V7 III Carbon ima u potpunosti crni mat izgled koji naglašava crvene detalje poput Brembo prednjih kočnih kliješta, logotipa na bočnoj oplati i orla na spremniku goriva. Ističe se također i finom završnom obradom crvenih poklopaca glava ventila.
Sjedalo, jedinstveno za ovaj model, od alkantare koja odbija vodu, idealno je za vanjsku upotrebu i dobro odolijeva svim vremenskim uvjetima. Prošiv sjedala u crvenoj boji popularna je stilska inspiracija koju cijene svi koji imaju oko za fine detalje. Kojima ovaj model doista obiluje, od čepa spremnika goriva s bravom izrađenim od crno eloksiranog glodanog aluminija do okvira prednjeg svjetla koji je također crn kao i zaštita usisnog koljena.
A ispod efektne Carbon šminke krije se, dakako, sve što nude i svi ostali “obični” pripadnici treće generacije popularnog retro modela (već dobro poznate uobičajene verzije – Stone s lijevanim naplacima, Special s više kromiranih detalja i sportskiji Racer, koji straga ima i u potpunosti podesivi Öhlins).
U odnosu na prethodnu generaciju V2 agregat od 744 kubična centimetra pretrpio je brojne promjene iznutra, a uz to je dobio i masivniji ispušni sustav, sve to kako bi zadovoljio Euro 4 normu, a usput i ojačao sa 48 na 52 konjske snage. Uz to, promijenjene su kote ciklistike, okvir je bitno čvršći, a novi su i Kayaba amortizeri.
Sjedi se i dalje 770 milimetara od tla, kao i u drugoj generaciji, što i novi V7 čini prijateljski nastrojenim prema vozačima nižeg rasta i onima koji tek započinju motociklističku karijeru. Potonji će sigurno znati cijeniti i pouzdani Continentalov dvokanalni ABS kočioni sustav s Motto Guzzijevim MGTC sustavom kontrole proklizavanja, koji svima garantira visoku sigurnost i užitak u vožnji motociklom tako lijepo nalik kultnom originalu kojeg je 1971. dizajnirao veliki Lino Tonti.
Moto Guzzi V7 III Carbon
Obujam 744 ccm
Provrt 80 mm
Hod 74 mm
Razvod 2 ventila s aluminijskim podizačima i klackalicama
Najveća snaga 38 kW (52 KS) pri 6200 o/min
Najveći moment na radilici 60 Nm pri 4900 o/min
Ispušni sustav Trostazni katalizator s dvije lambda sonde
Hlađenje Zrakom
Okvir Dvostruki cjevasti okvir od čelika s rastavljivim elementima
Međuosovinski razmak 1445 mm
Predtrag 106 mm
Kut prednje vilice 26,4°
Prednji ovjes Ø 40 mm hidraulična teleskopska vilica, Hod: 130 mm
Stražnji ovjes Lijevana stražnja vilica od aluminijske legure sa 2 amortizera podesive prednapregnutosti opruge, Hod: 93 mm (80 mm hod amortizera)
Prednja kočnica Ø 320 mm plivajući diskovi od nehrđajućeg čelika, Brembo kočna kliješta sa 4 nasuprotna klipa
Stražnja kočnica Ø 260 mm, disk od nehrđajućeg čelika, plivajuća kočna kliješta sa dva klipa
Prednji kotač 18″ od aluminijske legure 100/90
Stražnji kotač 17″ od aluminijske legure 130/80
Visina sjedala 770 mm
Dužina 2.185 mm
Visina 1.100 mm
Najniža točka vozila 150 mm
Kapacitet spremnika goriva 21 litra (uključujući 4 litre rezerve)
Masa 189 kg
Masa sa svim tekućinama 209 kg
Potrošnja (WMTC ciklus) 5.5 l/100 km
Emisija CO2 (WMTC ciklus) 128 g/km