Piaggio je predstavio novi Piaggio MP3 310, lakšu i agilniju verziju svog poznatog skutera s tri kotača. Ovaj model dolazi s potpuno novim dizajnom koji preuzima sportski stil većih modela, MP3 400 i 530, te donosi mnoštvo inovativnih tehnologija. Najveća novost je premijera novog motora od 310 cm³ iz HPE serije, koji pruža poboljšane performanse, veću udobnost vožnje te smanjenu potrošnju goriva.
Novi MP3 310 privlači pažnju svojim sportskim dizajnom, LED osvjetljenjem, LCD instrument pločom, sustavom bez ključa i udobnijim sjedalom. Zahvaljujući ekskluzivnoj Piaggio tehnologiji s tri kotača, ovaj model omogućuje vožnju sa standardnom vozačkom dozvolom za automobile, pružajući jedinstveno iskustvo vožnje s dodatnom stabilnosti u zavojima i na skliskim površinama.
Uz dvije verzije, standardnu i Sport, svaki Piaggio MP3 310 nudi različite estetske detalje i boje kako bi zadovoljio različite ukuse. Sport verzija posebno se ističe dodatnim sportskim završnim obradama i opcijama povezivanja putem sustava Piaggio MIA, koji omogućuje povezivanje pametnog telefona s vozilom.
S novim 310 HPE motorom, Piaggio je povećao cilindrični obujam s 278 cm³ na 310 cm³, što rezultira poboljšanjem upravljivosti i smanjenjem vibracija. Motor generira 19,4 kW (26,4 KS) snage pri 7500 o/min i maksimalni okretni moment od 27,3 Nm pri 6000 o/min, što omogućuje bolja ubrzanja i veću maksimalnu brzinu od 129 km/h.
Sigurnost nadalje poboljšavaju tro-kanalni ABS sustav i ASR tehnologija kontrole proklizavanja, što je inovacija koju je Piaggio prvi omogućio u segmentu skutera. Ovaj sustav sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja i omogućuje stabilniju vožnju u svim uvjetima. Piaggio MP3 također uključuje ekskluzivni prednji ovjes s četiri poluge, koji osigurava maksimalan užitak vožnje u potpunoj sigurnosti.
Novi Piaggio MP3 310 dolazi s uporabnom dodatnom opremom poput velikog vjetrobrana i pretinca od 32 litre, što ga čini savršenim izborom za urbane putnike. Zahvaljujući modernom dizajnu, novi MP3 310 nastavlja tradiciju inovacije i praktičnosti koja je obilježila ovu liniju, dopuštajući vozačima da dožive vožnju s tri kotača na potpuno nov način, kombinirajući sportsku efikasnost i svakodnevnu funkcionalnost.
Piaggio MP3 310/310 Sport
Agregat: Piaggio HPE četverotaktni, jednocilindrični
Zapremnina: 310 cm3
Provrt x Hod: 75 mm x 70.1 mm
Snaga: 19.4 kW (26.4 KS) pri 7500 o/min
Okretni moment: 27.3 Nm pri 6000 o/min
Razvod: Jedno bregasto vratilo iznad glave (SOHC) s 4 ventila i valjkastom klackalicom
Sustav napajanja: Elektroničko ubrizgavanje
Paljenje: Elektronsko paljenje s induktivnim ispuhom i promjenjivim napredovanjem integriranim u centrali za ubrizgavanje. Sustav zatvorene petlje s lambda sondom za ispuh. Elektronski imobilizator, blokada pumpe za ubrizgavanje kada je vozilo nagnuto. Kontrola proklizavanja (ASR)
Hlađenje: Tekućinom
Podmazivanje: Mokri karter
Pokretanje: Električno
Prijenos: Automatski mjenjač
Spojka: Automatska centrifugalna suha spojka
Okvir: Dvostruki, od visoko otpornih čeličnih cijevi
Prednji ovjes: Gibljivi paralelogram. Hod kotača: 95 mm. Hidraulična prednja vilica s mogućnošću blokade.
Stražnji ovjes: Dva hidraulična amortizera, pred napregnutost opruge podesiva u 4 položaja. Hod kotača: 122 mm
Prednja kočnica: Dva diska promjera 258 mm
Stražna kočnica: Disk promjera 240 mm
Prednji kotači: Aluminijska legura 13″ x 3.00
Stražnji kotač: Aluminijska legura 14″ x 3.75
Sustav kočenja: ABS s kombiniranim kočenjem na nožnoj kočnici
Prednje gume: Bez zračnice 110/70-13”
Stražnja guma: Bez zračnice 140/60-14”
Duljina/širina: 2035 mm / 800 mm
Međuosovinski razmak: 1455 mm
Visina sjedala: 790 mm
Spremnik goriva: 11 litara
Homologacija: Euro 5+
CO2 Emisije (WMTC ciklus): 73 g/km
Potrošnja (WMTC ciklus): 32.2 km/l