Nazvan RD112 u počast ograničenom broju izrađenih superautomobila, Excalibur Spider Countach DT/X pokreće kalibar napravljen da radi s istom učinkovitošću kao motor superautomobila. Mehanizam bez premca u svijetu Hyper Horologije, oba tourbillona su nagnuta pod kutom od 90° jedan prema drugome kako bi se kompenzirali učinci gravitacije, horizontalno i vertikalno. Diferencijalni zupčanik djeluje kao vaga kako bi apsorbirao sve razlike u kretanju dva oscilatora, baš kao što se diferencijal automobila prilagođava ponašanju kotača na cesti. Dakle, transformacija energije u vrijeme događa se s vrhunskom učinkovitošću.
Zbog toga što je kavez tourbillona izrađen od laganog materijala poput titanija, potrebno je energije za njihovu vrtnju, što pak omogućuje 72 sata rezerve snage. Ovakva složena konstrukcija zapečaćena je pečatom izvrsnosti u obliku Poinçon de Genève, a svaku komponentu pomno su ručno doradili vješti urari u Roger Dubuis Manufacture u Ženevi.
Dizajn bez premca
Estetika sata preuzima sve karakteristične elemente dizajna Countacha i oponaša liniju koja se proteže od prednje prema stražnjoj strani uz oštre, futurističke kutove. Možda najjača od takvih značajki je osebujna geometrija Periscopio krova i NACA usisnika zraka, a oba su pronađena u mjerilu unutar ovog upečatljivog sata.
Prepoznatljiv po čistim oštrim linijama, šesterokutni oblik pojavljuje se u cijelom dizajnu sata i na druge načine. Oblikujući klastere stražnjih svjetala od tri jedinice na Countachu, ista šesterokutna struktura je replicirana i promišljeno postavljena uz “motore” nagnutog letećeg dvostrukog tourbillona. Crveni i crni uzorak unutrašnjosti Countacha nalazi se i na unutarnjoj strani gravura sata, dijelovima stakla, kao i unutarnjem remenu.
Materijali vrhunske snage
Trodimenzionalni gumeni kosturni remen je ultra-ergonomičan i napravljen od nekoliko materijala inspiriranih onima u superautomobilu, dok je tehnologija inspirirana još jednim revolucionarnim partnerom – Pirellijem.
Ugljična vlakna na više dijelova automobila, uključujući monokok šasiju, poklopce usisnika zraka i preklopnu ploču, pružaju optimalno lagano rješenje na stazi sa svojom otpornošću na torziju. Estetiku nadopunjuje i tkani karbon na bočnim retrovizorima automobila. Ovaj kockasti jednobojni uzorak javlja se na donjoj strani kućišta promjera 47 mm, dok unutarnji remen sata sadrži najlonske mrežaste umetke smještene između gumenih slojeva kako bi dali snagu strukturi.
Roger Dubuis koristi vlastiti ekskluzivni materijal visoke tehnologije Mineral Composite Fiber (MCF). Završen u istoj bianco Siderale bijeloj boji koju je Ferruccio Lamborghini odredio za svoj Countach, MCF je tehničko čudo samo po sebi. Izrađen od 99,95% silicija postupkom Sheet Molding Compound (SMC), ovaj čvrsti materijal je 2,5 puta lakši od keramike. Konačno, sustav brzog otpuštanja na remenu omogućuje zamjenu pritiskom na gumb, baš kao što ista tehnologija na kopči osigurava lako skidanje.
Takvo majstorstvo u horologiji mogu posjedovati samo rijetki, zbog čega je ovaj odvažni sat inspiriran naslijeđem ograničen na samo osam komada. Pripremite se za legendarnu utrku života. 3, 2, 1…