Film težak više od 200 milijuna dolara već sada konkurira za titulu najboljeg u 2022., no detalje radnje nećemo previše otkriti. Dovoljno je reći da je glavni lik špijun Sierra Six iz CIA-e koji otkriva mračne tajne o svojoj organizaciji zbog čega se raspiše nagrada na njegovu glavu. Iako fabula zvuči kao već izlizana holivudska mantra, velika očekivanja nisu ni najmanje neopravdana jer iza akcijskog trilera stoji suradnja tri ključna igrača – Ryana Goslinga, TAG Heuera i braće Russo.
Ryan Gosling jedno je od najvećih glumačkih imena 21. stoljeća. Nema tu puno diskusije jer se ipak radi o personi sa Zlatnim globusom i dvjema nominacijama za Oscara koji je dokazao da može igrati bilo koju ulogu. Ljubitelje romantičnih komedija očarao je u La La Landu i The Notebooku, dok je ovisnike o adrenalinu zadužio glumom u filmovima Drive i Blade Runner 2049. Unatoč bogatoj karijeri, mnoge će iznenaditi činjenica da Gosling cijelo to vrijeme nije nikada bio zaštitno lice nekog brenda. Nikakvi auti, mobiteli, parfemi, odjeća, ma ništa nije bilo po ukusu globalno poznatog glumca. Tek se prošle godine pojavila tvrtka koja je bila dovoljno privlačna da se veže uz marketinški čistu holivudsku zvijezdu. Riječ je o TAG Heueru, brendu luksuznih švicarskih satova s tradicijom dugom više od 160 godina. Gosling je, naime, postao ambasador njihove najnovije serije TAG Heuer Carrera Three Hands, a suradnja je na sva zvona najavljena u listopadu prošle godine.
Riječ je o elegantnom i sportskom satu s tri ruke, odnosno tri kazaljke koje pokazuju sate, minute i sekunde. Spomenuta linija kronometara ima dugu tradiciju prvenstveno povezanu s natjecateljskim utrkama. Prvi je model predstavljen 1963. godine i to kao savršeni dodatak za sve profesionalne vozače. Ciljana publika bila je veoma specifična i to ponajviše zbog tadašnjeg direktora tvrtke Jacka Heuera. On se, naime, 1958. natjecao u jednoj švicarskoj reli utrci. Držao je vodeću poziciju, no na kraju je završio treći jer je krivo pročitao vrijeme na zaslonu bolida. Upravo u tom trenutku je krenula opsesija TAG Heuera prema kreiranju sata koji će prilikom samo jednog kratkog pogleda pokazati u sekundu točno vrijeme.
Sada kada imamo neku malo bolju podlogu, vrijeme da se vratimo The Gray Manu. Već smo spomenuli kako je suradnja Goslinga i TAG Heuera bila udarna vijest u svjetskim medijima, no još jedan dodatni motiv ove kolaboracije saznao se tek nedavno kada je otkriveno da švicarska tvrtka surađuje i s Netflixom. Naime, globalni streaming servis uvijek traži način kako da publiku poveže s likovima u svojim filmovima i serijama. Za vestern The Harder They Fall su lansirali novu modnu liniju s pariškom luksuznom modnom kućom Balmain, dok su za treću sezonu serije Stranger Things imali kolaboraciju s čak 75 brendova. Za svoj najunosniji film 2022. godine su, pak, odabrali luksuzni švicarski sat koji se savršeno uklapa u priču o američkom špijunu. Baš kao i profesionalni vozači, špijuni na bijegu nemaju baš previše vremena za osvrtanje i često je jedna sekunda presudna za odluku u situacijama života i smrti. Stoga je TAG Heuer Carrera Three Hands savršeni sat za Goslingovog lika, pogotovo kada u obzir uzmemo i moto švicarske firme: „Don’t crack under pressure“ (Ne popusti pod pritiskom).
Za kraj nam još ostaje secirati zadnji stup budućeg uspjeha filma The Gray Man – braća Joe i Anthony Russo. Režiserski dvojac je već dokazao da može napraviti fantastičan svjetski spektakl o čemu svjedoče njihova dva najvažnija dragulja – Avengers: Infinity War i Avengers: Endgame, dva filma koja su na kino blagajnama zaradila više od 4,8 milijardi dolara. Braća Russo su za novi izazov, uz Goslinga, angažirali respektabilnu glumačku postavu s imenima kao što su Chris Evans, Regé-Jean Page te Ana de Armas, zavodnica koju smo imali priliku vidjeti i u posljednjem filmu o Jamesu Bondu. Uz jaka glumačka imena, već sada se šuška kako The Gray Man neće biti samo jedan film već se cilja na izradu franšize koja će, baš kao i Avengersi, dugi niz godina držati obožavatelje u stanju ekstaze i neizvjesnosti.
Sve u svemu, jasno je kako filmofili imaju novu poslasticu na pladnju i to jednu koja ima velike šanse da uhvati i pokojeg kipića na Oscarima. Što se tiče premijere, The Gray Man će se premijerno prikazivati u odabranim kinima od 15. srpnja, dok će na Netflixu biti dostupan od 22. srpnja. 2022.
Vizuale je snimao svjetski nagrađivani fotograf Pari Dukovic
Suradnja između Ryana Goslinga i TAG Heuera u jednu je rijeku povijesna jer se radi o prvoj brand kolaboraciji poznatog holivudskog glumca. Upravo zato švicarska tvrtka nije ni najmanje štedjela na razvoju promo materijala pa je za snimanje editorijala angažirala Pari Dukovica, svjetski poznatog i nagrađivanog fotografa. Tako je nastala kampanja ispunjena upečatljivim vizualima koji su djelomično inspiriranim i Goslingovim idejama jer se glumac sam ponudio da pomogne u osmišljavanju editorijala.
– Boja ima emociju i potpuno je neočekivana. Prilikom stvaranja ovih portreta cilj je bio stvoriti nešto bezvremensko, ali opet u trenutku, što je upravo ideja iza TAG Heuer satova – istaknuo je Dukovic.
Rezultat su vizuali koji odišu tajnovitošću, ali i snagom, baš kao što i priliči jednom modernom tajnom agentu. Uz Goslinga, zvijezda ove kampanje je i TAG Heuer Carrera Three Hands koji, baš kao i glumac, oduzima dah gdje god da se pojavi.