Timex pozvao svijet da se ponovno pokrene. Uključili se i Hrvati

Američki Timex novom kampanjom slavi otpornost i zajedništvo dajući platformu svakodnevnim herojima koji se bore za bolji svijet, a svojim uključenjem u nju i domaći Watch Centar pokazuje koliko je spreman i za izazove pandemije ali i za budućnost, odnosno za ipak, zahvaljujući cjepivima, sve izgledniji povratak svijeta u “staru normalu”

Tekst: Dora Kaloci Fotografije: Timex

Ugledni američki, ili bolje reći, globalni proizvođač satova Timex ovih je dana svijetu pokazao svoje nove promo uratke osmišljene u okviru aktualne brand kampanje WE DON’T STOP u kojoj Timex sad platformu pruža i svakodnevnim herojima iz cijelog svijeta koji se bore s aktualnom pandemijom i drugim globalnim izazovima, poduzetnim ljudima koji kroz svoje javne nastupe, #TOGETHERBAND i ine slične humanitarne inicijative mijenjaju svijet nabolje i potiču druge na slične društvenokorisne aktivnosti.

Kampanjom MI NE STAJEMO, Timex prenosi poruku nade i otpornosti, jer mnogi širom svijeta nastavljaju ustrajati pred teškim okolnostima. Glavni video kampanje, snimljen prije dolaska korona virusa, sad odlično simbolizira budućnost u kojoj će se ljudi moći ponovno okupiti kako bi postizali zajedničke ciljeve i proslavljali međusobna postignuća. Taj zajednički duh služi kao nadahnuće za video spot koji prati posebna izvedba pjesme legendarne britanske rock grupe Queen “Don’t Stop Me Now” – iznimno prigodno vezno tkivo koji perfektno oslikava i ujedinjuje i sve sudionike i sam sadržaj kampanje, kao i način na koji se i tvrtka Timex sprema za sve što svijetu slijedi.

Timex We Dont Stop 2

“WE DON’T STOP je prirodni napredak marke”, kaže Tobias Reiss-Schmidt, predsjednik i izvršni direktor Timex Grupe. “Kampanja govori o otpornosti kojom smo svi okruženi – pričama o čvrstini, ustrajnosti, domišljatosti i srcu – pričama koje nas jačaju i potiču da nastavimo dalje. WE DON’T STOP slavi svoje svakodnevne heroje i sve ono za što smo se zalagali u proteklih 167 godina, ne izgubivši ni korak dok nastavljamo dalje.” A u tih proteklih impresivnih 167 godina Timex se pokazuje kao inovativan i promišljeni brand s brojnim novim hrabrim idejama za stalno mijenjajuća vremena. Timex je tijekom njih svojim satovima ukrasio i zapešća američkih predsjednika, putovao u svemir te nastavio inovirati i surađivati ​​s nekim od najboljih svjetskih dizajnera i modnih marki. Nova platforma WE DON’T STOP simbolizira nastavak tog mentaliteta koji ruši granice, zagovarajući svakodnevne junake koji taj slogan utjelovljuju u potpunosti i doslovno se nikad ne zaustavljaju u baš svemu što rade. “WE DON’T STOP” pritom postaje i moderna inačica “Takes a licking and keeps on ticking”, legendarnog tvrtkinog slogan iz pedesetih koji je također vrlo uvjerljivo govorio o sposobnosti normalnog funkcioniranja i pod najvećim izazovima i stresovima. No, sama kampanja sad postaje više od Timexovog etosa, jer se njome Timex pridružio inicijativi #TOGETHERBAND u pokretanju svijesti o potrebi stvaranju pravednije, mirnije i održivije budućnosti za sve. To je samo još jedan korak koji, kako kažu u Timexu, “tvrtka čini prema boljoj budućnosti – nečemu čemu vrijedi težiti dok se nastavljamo prilagođavati, rasti, učiti i surađivati.”

Watch Centar satovi Timex

S istim motivom u cijelu se priču sad uključio i ovlašteni zastupnik branda Timex u Hrvatskoj Watch Centar, čiji su “MI NE STAJEMO” djelatnici u svojoj prvoj objavi na društvenim mrežama na tu temu napisali i sljedeće: “Otporni ste. Stalno gurate naprijed i oblikujete svijet oko vas. Ako vas sruše, odmah ustanete. Slavimo vaše priče, strasti, odlučnosti i neustrašivosti. Vrijeme ne stoji mirno, pa tako ni mi. We Don´t Stop.” No, prije no što se odlučite na čitanje neke od inspirativnih osobnih “Mi ne stajemo” priča na njihovom Faceu ili Instagramu, odnosno odlučite tamo sa svijetom podijeliti neku svoju nezaustavljivu priču (ili samo u njihovom web shopu Satovi.com zavirite u ponudu novih Timex ura), sve ljubitelje satova ovdje ćemo podsjetiti na sam početak We don’t stop brand kampanje, odnosno na duhovit desetminutni video koji je za tu tvrtku u osvit Kovida, u prosincu 2019. snimio slavni glumac Greg Grunberg, video u kojem ne samo da je sjajno oslikan aktualni slogan nego i cijela tvrtka i njezina povijest, a jedinstvena je to prilika i za brzinsko zavirivanje u kompanijinu središnjicu i muzej u američkom Connecticutu, ali i dizajnerski centar korporacije u talijanskom Milanu, pogon koji radi komponente u francuskom Besanconu i tvornicu satnih mehanizama u njemačkom Pforzheimu. Uživajte:

Facebook

Društvene mreže