Partnerstvo je započelo prije pet godina. Nije po prvi puta da se radi o tourbillonu, no po prvi je puta on predstavljen kao samostalni sat, a ne kao dio šireg paketa. Crna izvedba ne isključuje živost ovog sata, naprotiv stvara savršenu podlogu za razradu kreacije Alain Silbersteina. Nažalost, edicija je ovog sjajnog sata ograničena na svega 78 primjeraka pa će njegova dostupnost biti u domeni teškoga.
Crno nije boja. Ovdje je to podloga na kojoj boje otkrivaju sav svoj izražajni potencijal. Crna je brza cesta za postizanje bitnog, čitanje vremena. Postoji bezbroj načina za igru s ovim elementima. Alain Silberstein ima svoje. Tijekom svoje karijere duge preko 35 godina, istražio je sve mogućnosti, čak do te mjere da je stvorio vlastite palete boja. Ali njegovi korijeni su u bitnom, osnovnom spektru, plavom, crvenom, žutom, na crnoj podlozi. Imidž Alaina Silbersteina dugo vremena, od njegovih ranih kreacija inspiriranih Bauhausom 1990-ih.
Tourbillon, lovac na gravitaciju kojeg je Breguet ostavio naslijeđu urarstva, nije samo genijalan mehanizam. Tourbillon je život. To je mehanizam koji izražava vrijeme koje nikada ne stoji. Vrijeme koje izmiče konvencijama. Vrijeme koje nije ni društveno ni tehničko, koje bježi i teče. Vrijeme koje se ne dijeli, ali koje se živi. Očito je sve ovo pomalo konceptualno i filozofski. Trebate napraviti korak unatrag i pogledati to s visine da biste to mogli cijeniti. Ali nakon što prihvatite taj pristup, sat dobiva potpuno novu dimenziju. Vrijeme dobiva na dubini, kao i sat, otvoren u šest sati, kako bi tourbillon odahnuo i cijenio mehaniku ispod karoserije. Alain Silberstein. Njegov je cilj oduvijek bio izrada satova koji izražavaju ovu složenost, koji otkrivaju vrijeme u svim njegovim dimenzijama.
Alain Silberstein više od desetljeća nije imao priliku stvoriti sat opremljen tourbillonom. Njegovo prijateljstvo s Manuelom Emchom, izvršnim direktorom i umjetničkim direktorom Louis Erarda, omogućilo je ovaj povratak. Uz sudjelovanje trećeg nadahnuća: renomiranog urara Oliviera Moryja, figure suvremene mehaničke kreativnosti. Prije nekoliko godina napravio je revoluciju u umjetnosti tourbillona stvorivši prilagodljiv, cjenovno pristupačan, ali potpuno švicarski mehanizam, u potpunosti izrađen unutar nekoliko kilometara od njegove radionice u La Chaux-de-Fonds, u srcu švicarske urarne zemlje.
Manuel Emch djelovao je kao kustos i orkestrirao te talente. S istim ciljem: učiniti ono što je Louis Erard uvijek radio najbolje, učiniti fino švicarsko urarstvo dostupnim. Kao što sada znamo, dostupno fino urarstvo nije samo pitanje cijene, već je umjetnost sama po sebi. Umjetnost spajanja tehnike, estetike i kulture izrade satova i koncentriranja svih tih snaga u ekskluzivnom proizvodu. Louis Erard x Alain Silberstein Régulateur Tourbillon Black sadrži švicarski proizvedeni tourbillon i dostupan je u ograničenom izdanju od 78 komada po nenadmašnoj cijeni.
Samo još nekoliko riječi. Proizvođač tourbillona, Olivier Mory, diskretna je, ali jedinstvena osobnost na švicarskoj urarskoj sceni. Usavršavao se u Selliti, prije nego što je prešao na visoko satarstvo u ValFleurieru, gdje je premostio jaz između dva svijeta, čineći nedostižno dostupnim. Mehanizam koji je razvio za Louisa Erarda svjedoči o njegovom talentu. Tourbillon nije tradicionalno spojen s regulatorom – potpisom Louisa Erarda od njegovog nastanka 1929. – iako obje komplikacije imaju isto podrijetlo: kronometriju. Sve što je nedostajalo bila je vizija spajanja dva svijeta, ona Manuela Emcha, i scensko vođenje prepušteno Alainu Silbersteinu. Svoje su suučesništvo već zacementirali kroz brojne suradnje. Još jednom se obistinjuje moto Louisa Erarda: Zajedno smo uvijek jači.
Le Régulateur Tourbillon Louis Erard x Alain Silberstein Black ref. 89356TT02.BTT82, ograničeno izdanje od 78 primjeraka dolazi po cijeni od 15.900 CHF, na koju treba još pribrojati porez… Kompletnu ponudu Louis Erard satova provjerite na Dicta stranicama.