V85 TT (TuttoTerreno), prvi klasični putni enduro koji zna kako uzbuditi motoriste zahvaljujući sposobnosti spajanja nostalgičnog stila s najsuvremenijim tehničkim kvalitetama, Moto Guzzi sad predstavlja i u Travel izvedbi, spremnoj da se uhvati u koštac i s najdužom cestom zahvaljujući kompletnoj potrebnoj dodatnoj opremi. Moto Guzzi je poslušao svoje kupce i stvorio “još cestovniju” verziju V85 TT s nizom nezamjenjivih putnih dodataka u serijskoj opremi.
Moto Guzzi V85 TT odražava inženjersku filozofiju prema kojoj jednostavnost, praktičnost i upravljivost grade nefiltriranu vezu motocikla i vozača, posvećenu pustolovnim putovanjima, istinskom Moto Guzzi nasljeđu, nečemu što Travel verzija dodatno naglašava. Oprema uzeta iz kataloga dodatne opreme uključuje veći Touring vjetrobran koji nudi više zaštite vozaču zahvaljujući 60 posto većoj površini od standardnog vjetrobrana te dva bočna plastična kofera s aluminijskim umetcima. Koferi se ističu znatnom zapremninom (37 litara desni, u koji stane integralna kaciga te 27,5 litara lijevi), zaključavanjem ključem od motocikla kao i nosačima koji liniju motocikla ne narušavaju ni kad su koferi skinu. Bočna širina motocikla s njima iznosi 928 mm, što ukazuje i na to da su očito dizajnirani već tijekom razvoja samog motocikla.
U serijsku opremu uključene su i grijane ručice upravljača, s tipkom za uključivanje na lijevoj strani upravljača, te par dodatnih LED prednjih svjetala. Posebnu opremu zaokružuje Moto Guzzi MIA multimedijska platforma koja omogućava vozaču spajanje pametnog telefona s vozilom i proširivanje mogućnosti instrumentne ploče. Moto Guzzi V85 TT Travel dolazi u ekskluzivnoj boji Sabbia Namib. Sivi okvir usklađen je s mat bojom šasije dok su spremnik goriva i bočne oplate dodatno naglašene grafikama, a putnu namjenu motocikla podcrtavaju i gume Michelin Anakee Adventure. Spremnik goriva zapremnine 23 litre pritom ovom dvokotaču omogućava doseg od preko 400 kilometara.
Dobitne tehničke karakteristike V85 TT potvrđene su i ovoj izvedbi Motocikl je izgrađen na vrijednostima jednostavnosti, praktičnosti i lakoće vožnje, tipičnih za enduro motocikle iz osamdesetih, s kojima su vozači mogli sve, od obavljanja svakodnevnih poslova po gradu do dužih putovanja. Pogođenih dimenzija, mogu ga koristiti vozači različitih iskustava. Sjedalo je na visini od svega 830 mm od tla te je dovoljno usko u sredini da ostavi vozaču dovoljno slobode pokreta. I ovdje je ponovno potvrđena vještina Moto Guzzija u gradnji izvrsnih šasija. Cjevasta struktura koristi agregat kao nosivi element koji osigurava dovoljno krutosti te jamči učinkovitost i užitak u vožnji, kao i optimalni balans u off-road vožnji. V85 TT Travel pritom pogoni novi Moto Guzzi agregat s istom ekskluzivnom konstrukcijom koju imaju i ostali modeli u proizvodnji, zračno hlađeni poprečni 90° V twin agregati s bregastom osovinom u bloku i dva ventila po cilindru. Zapremnina mu broji 853 ccm, a omjer provrta i hoda mu je 84 x 77 mm, pa se može pohvaliti omjerom od gotovo 100 KS po litri. Zahvaljujući novom dizajnu i korištenju materijala koji se obično viđaju na trkaćim motociklima, poput titanija, ta nova “osamstopedesetica” razvija najveću snagu od 80 KS, kao i impresivni okretni moment od 80 Nm pri 5.000 okretaja sa 90 posto momenta raspoloživog već na 3.750 okretaja, zadržavajući pritom i onaj dio tradiciju agregata iz Mandello del Larija koji ih čini iznimno vozni pri nižim okretajima. To je, uostalom i prvi manji Moto Guzzijev agregat koji lagano dolazi do 8.000 okretaja, što zorno pokazuje njegovu suvremenu i živahnu narav. A uza sve to V85 TT je i jedini motocikl u segmentu s kardanskim prijenosom koji se ne prlja i ne zahtijeva održavanje…
Kako bi projekt V85 TT postigao glavni cilj, odnosno zadovoljio Guzziste tijekom njihove dnevne vožnje, ali i na putovanjima i off-road pustolovinama, Moto Guzzi na ovom motociklu u serijskoj opremi nudi i kompletni paket elektronike, bez nepotrebnog opterećivanja, ali za maksimalan užitak putovanja. Za lakšu i sigurniju vožnju Moto Guzzi tu su tri načina vožnje: Road, Rain i Off-road (kišni, cestovni i off-road). Svakom od tih načinu rada odgovara različita mapa rada agregata i drukčije podešenje MGTC kontrole proklizavanja (koja se može isključiti) te ABS, kao i drukčiji odziv Ride-by-Wire kontrole gasa.
Preporučena maloprodajna cijena za novi Moto Guzzi V85 TT Travel u Hrvatskoj iznosi 102.910 kuna, a u prodajne salon stiže u ožujku.