Enduro klasika iz Italije

Nakon Stelvia stigao je TuttoTerreno, enduro spreman za džunglu, gradsku ili stvarnu. Tehnološki napredan, stilski klasičan i u vožnji odličan…

Tekst: Josip Cerovec Fotografije: Moto Guzzi

Dovoljan je letimičan pogled na prednja svjetla i da svakom znalcu sve bude jasno. Nepogrešivo, to je još jedan vrsni uradak iz Mandello del Larija. Moto Guzzi V85 TT krase dvije prednje lampe s raširenim krilima orla, tradicionalan svjetlosni sklop tog proizvođača. Igra bojama koketira s retro trendovima, ali detalji poput instrumentne ploče ipak odaju vrlo moderan motocikl. V85 TT skraćenica je iz koje detektiramo smještaj cilindara pod kutom od 90 stupnjeva, obujam motora od 853 ccm te višenamjensku mogućnost korištenja po svim terenima TuttoTerreno.

Moto Guzzi V85 TT za sve terene retro look
Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine V85 TT motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite

Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonose i ovjes hoda 170 mm, kočioni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom te kotači od 17 inča sprijeda i 19 inča straga. Ta kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, to je i jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.

Moto Guzzi enduro motor klasika
Aluminijski poklopac služi zaštiti kartera te je na pristojnih 21 cm visine od ceste. Motor je nosivi dio okvira. Razvija 80 KS i 80 Nm, a 90 posto okretnog momenta dostupno je već od 3750 okretaja

Motor je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru. Obujam od 853 ccm i materijali poput titanija, koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju mu jak karakter, a razvija 80 KS pri 7750 okretaja što je gotovo 100 KS po litri obujma.

U vožnji V85 TT nudi tri preprogramirana načina vožnje: cestovni Road za čisto uživanje, kišni Rain kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti te Off-road kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.

Niti duže vožnje neće biti problem za V58 TT. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze. Doseg s punim rezervoarom iznosi oko 400 kilometara.

Pregledna digitalna instrumentnu ploča posuđena je od ostalih članova iz Piaggio grupe. Vrlo je pregledna i po suncu i po mraku

Osjećaj za upravljačem je opušten. Komande su lako dostupne, ruke zaštićene. Motocikl je opremljen tempomatom koji se aktivira jednostavnim pritiskom prekidača. TFT digitalni ekran veličine 4,3 inča, izuzetnog osvjetljenja i definicije daje vam sve potrebne informacije tijekom puta, a tehnologija i povezivost proširuju standardne mogućnosti instrumentne ploče, pa na putu možete uživati u glazbi, pozivati i primati pozive, koristiti navigaciju… To omogućuj Moto Guzzi MIA, multimedijska platforma uz pomoć koje možete spojiti vaš pametni telefon s motociklom putem središnje elektroničke jedinice, a koja je dostupna kao dio dodatne opreme.

Jednobojna siva izvedba jednostavnija je i manje upadljiva od retro višebojne

Široka ponuda originalne dodatne opreme, dizajnirana, razvijena i proizvedena od strane Moto Guzzija nudi vam mogućnost prilagodbe V85 TT kako bi bio jedinstven i vaš. Bez obzira na kakav put krećete, V85 TT će ga pretvoriti u izvanrednu, nezaboravnu pustolovinu.

Povišeni sjedeći položaj, širok upravljač, tempomat, 23-litarski spremnik goriva – sve spremno za ugodan put…

Verzija s posebnim grafikama ističe se crvenom bojom okvira, dvobojnim dijelovima i perforiranim sjedalom od ekološke kože koje uključuje Moto Guzzi logotip od sivog konca i dvostruki prošiv. Također ima i gume izraženijeg profila za off-road izgled i osjećaj te zaštitu prednje vilice u boji spremnika goriva.

Detaljnije na Moto Guzzi.

Moto Guzz V85 TuttoTerreno

Motor   poprečni 90° V-twin, dva ventila po cilindru (usisni ventil od titanija)

Obujam   853 ccm

Provrt x hod   84 x 77 mm

Maksimalna snaga   80 KS (59 kW) – 7.750 o/min

Maksimalni okretni moment   80 Nm – 5.000 o/min

Mjenjac   6 brzina

Prednji ovjes   hidraulična upside-down prednja vilica Ø 41 mm, podesivog povrata i prednapregnutosti opruge

Stražnji ovjes   dvostruka stražnja vilica s jednim amortizerom, podesive duljine i prednapregnutosti opruge.

Prednja kocnica   dvostruki plivajući disk od nehrđajućeg čelika Ø 320 mm, radijalna Brembo kliješta sa 4 nasuprotna klipa

Stražnja kocnica   disk od nehrđajućeg čelika Ø 260 mm, plivajuća kliješta sa dva klipa

Prednji kotac   žbičani, guma sa zračnicom 19″ 110/80.

Stražnji kotac   žbičani, guma sa zračnicom, 17″ 150/70.

Visina sjedala 830 mm

Suha težina 208 kg

Težina s tekucinama 229 kg

Spremnik goriva   23 l (uključuje 5l rezerve)

Euro norma   Euro 4

Emisije CO2   118 g/km

Potrošnja   4,9 l/100 km

CIJENE:

Jednobojne    siva Atacama, plava Atlante i crvena Vulcano 91.790 kuna

Dvobojne grafike    žuta Sahara i crvena Kalahari 93.290 kuna

Kategorije: Lifestyle

Facebook

Društvene mreže