Bez sumnje, Longines je urarski brand s jakom tradicijom. To je neumoljivi rezultat duge, kontinuirane i bogate povijesti. Ova 190-godišnja povijest dovela je Longines do vrhunca urarstva, što je predstavljeno u nizu od tri ekskluzivna sata iz kolekcije The Longines Master Collection, dostojnog nasljednika znanja i iskustva marke.
Povodom obilježavanja svoje 190. obljetnice, Longines predstavlja seriju od tri ekskluzivna sata iz The Longines Master Collection, linije simbola svoje bogate baštine. Kombinirajući klasičnu eleganciju i izvrsnost, ovi satovi dostupni su u nehrđajućem čeliku i zlatu. Verzije od 18-karatnog žutog zlata i ružičastog zlata predstavljene su u ograničenom, numeriranom izdanju od 190 primjeraka kako bi se naglasila njihova ekskluzivnost.
Ovi novi satovi ističu se estetski svojom preciznom izradom i posebnom pažnjom posvećenom svakom detalju. Zrnati antracit, brušeni sivi ili pjeskareni srebrni brojčanik ističe se jedinstvenom završnom obradom i delikatno ugraviranim arapskim brojevima. Elegantne kazaljke od ružičastog, pozlaćenog ili plavog čelika označavaju sate, minute i sekunde koji prolaze, ističući profinjenu čistoću brojčanika.
Okruglo kućište od 40 mm, klasičnih linija, sadrži ekskluzivni Longines kalibar sa silikonskom balansnom oprugom, jamčeći visoku preciznost. Svojoj mukotrpnoj izradi ovog mehanizma možete se diviti kroz prozirnu poleđinu na kojoj se nalazi prigodna gravura. Mekani, antracit sivi kožni remen upotpunjuje stil ovih vrhunskih komada.
Ovi izvanredni satovi dostojni su nasljednici vjekovne izrade marke i sažimaju bogatu povijest Longinesa. Ovladavanje mjerom vremena: tijekom godina i kroz svoje različite maske, marka krilatog sata bez prestanka je nastojala spojiti svoju potragu za preciznošću s estetskim standardom koji i danas podupire njegov identitet.
Stoljeća stara izrada iskovana u tradiciji, eleganciji i performansama uzdigla je Longines u rang velikih proizvođača satova. Povijest Longinesa isprekidana je tehničkim i estetskim inovacijama koje odražavaju ambicije osnivača brenda: usuditi se biti avangardan, postići izvrsnost i učiniti inovaciju neprekidnom potragom. Te težnje još uvijek oblikuju nasljeđe tvrtke.